Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Zajmuje się realizacją zadań samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumenta.

Podstawowe zadania Rzecznik Konsumentów realizuje w sposób następujący:
1. Zapewnia konsumentom bezpłatne poradnictwo i informację prawną w zakresie ochrony
ich interesów.
2. Wytacza lub występuje z powództwa na rzecz konsumentów lub wstępuje do toczącego się postępowania w sprawie ochrony interesów konsumentów.
3. Składa wnioski w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
4. Współdziała z właściwymi organami i urzędami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
5. Występuje do przedsiębiorców w sprawie ochrony praw i interesów konsumentów.
6. Składa roczne sprawozdanie ze swojej działalności Staroście.
7. Załatwia inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa związanych z realizowanymi zadaniami.

Stanowiska

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Informacje

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Dariusz Cezary Dracewicz

Kontakt:

Tel. 87 621 83 22,
tel. kom. 783 883 999,
II piętro, pokój 394A.

www.konsumenci.info.elk.pl

e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat.elk.pl

gg: 1840107

skype: rzecznikelk

PODCZAS NIEOBECNOŚCI RZECZNIKA DZWOŃ DO:
RZECZNIK GIŻYCKO - WT-ŚR-CZW - 87/428 59 58
RZECZNIK PISZ - PON-CZW - 87/425 46 52
RZECZNIK OLECKO - 607 816 340
RZECZNIK KĘTRZYN - 89/751 75 30
RZECZNIK SZCZYTNO - 89/624 70 39

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-02-01
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Zarząd Powiatu
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 listopada 2015 12:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Milena Cichorek
Ilość wyświetleń: 966
02 lutego 2017 17:04 Leszek Łochowski - Zmiana danych jednostki.
27 listopada 2015 13:35 Milena Cichorek - Aktualizacja danych stanowiska: Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
27 listopada 2015 13:35 Milena Cichorek - Aktualizacja danych jednostki.