Do wniosku należy dołączyć:
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk,
ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 83 00
e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 83 39 https://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Nie pobiera się
Niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.
W większości przypadków zezwolenie jest wydawane od ręki.
Art. 14 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych
(tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r. poz. 576).
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Ełckiegow terminie 14 dni licząc od daty jej doręczenia stronie.
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r. poz. 576).
W przypadku zgonu na skutek choroby zakaźnej, wymienionej w wykazie ustalonym przez ministra właściwego do spraw zdrowia, zezwolenie na przewóz zwłok nie może być udzielone przed upływem dwóch lat od dnia zgonu. Wyjątki od tej zasady mogą być czynione przez ministra właściwego do spraw zdrowia, który może te uprawnienia przekazać Wojewódzkim Inspektorom Sanitarnym.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku