Wniosek o zapewnienie dostępności

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek

Miejsce złożenia dokumentów

Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk,
ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój  nr 127
tel. (87) 621 83 00
e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 83 39
https://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.

Opłaty

Nie pobiera się

Termin i sposób załatwienia

  1. Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
  2. Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w terminie, o którym mowa wyżej, Starostwo Powiatowe , niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.

Podstawa prawna

ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

(tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1062)

 

Tryb odwoławczy

Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni od dnia:

  1. w którym upłynął odpowiednio termin:
    1. 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności;
    2. Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku  nie jest możliwe w terminie, o którym mowa wyżej, Starostwo Powiatowe, niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnieniai wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

 

Inne informacje

W postępowaniu w przedmiocie wnioskuo zapewnienie dostępności nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego,z wyjątkiem przepisów dotyczących wyłączenia pracowników organu, doręczeń, sposobu obliczania terminów, uzupełniania braków formalnych i przekazywania wniosku zgodnie z właściwością.

Hubert Korzun (telefon: 87 621 83 32)

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.09.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Hubert Korzun
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 września 2021 11:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kosak
Ilość wyświetleń: 758
15 kwietnia 2024 14:42 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
12 kwietnia 2024 11:10 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
12 kwietnia 2024 11:09 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.