Wniosek
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk,
ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 83 00
e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 83 39
https://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Nie pobiera się
ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
(tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1062)
Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni od dnia:
W postępowaniu w przedmiocie wnioskuo zapewnienie dostępności nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego,z wyjątkiem przepisów dotyczących wyłączenia pracowników organu, doręczeń, sposobu obliczania terminów, uzupełniania braków formalnych i przekazywania wniosku zgodnie z właściwością.
Hubert Korzun (telefon: 87 621 83 32)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku