Wniosek, który powinien zawierać:
Do wniosku dołącza się:
Wniosek składa w postaci papierowej w jednym egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną.
Biuro Starosty Ełckiego, 19-300 Ełk,
ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój 127
Tel. (87) 621 83 00
e-mail: sekretariat@powiat.elk.pl
Fax. (87) 621 83 39
Biuro Starosty udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta
Wymagane opłaty:
Opłatę wnosi się z chwilą złożenia wniosku o wydanie pozwolenia.
Zgodnie z treścią części III pkt 40 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)
Opłaty należy wnosić przelewem na konto Urzędu Miasta w Ełku nr 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699.
Termin załatwienia sprawy określa art. 209 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 z późn.zm.)
Art. 181 ust. 1 pkt. 1, art. 184, art. 188, art. 201, art. 208 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 z późn.zm.).
Rozstrzygnięcie sprawy następuje w drodze wydania pozwolenia zintegrowanego przesłanego do wnioskodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Możliwy jest, także odbiór osobisty lub przez ustanowionego pełnomocnika w terminie uzgodnionym z pracownikiem odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.
Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Ełckiego w terminie 14 dni od daty doręczenia
Warunkiem rozpatrzenia wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego jest wniesienie opłaty rejestracyjnej na wyodrębniony rachunek bankowy prowadzony przez ministra właściwego do spraw środowiska.
Organ właściwy do wydania pozwolenia odmówi jego wydania, jeżeli:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku