Udzielenie dofinansowania budowy przydomowej oczyszczalni ścieków

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. szkic lub rysunek przedstawiający plan działki i lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków,
  2. zaświadczenie z Urzędu Gminy, że na danym terenie nie jest planowana budowa sieci kanalizacji sanitarnej,
  3. kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości,
  4. kopię ostatecznej decyzji lub zaświadczenie z Wydziału Budownictwa o braku sprzeciwu do zgłoszenia budowy przydomowej oczyszczalni ścieków.
  5. oświadczenie o którym mowa w § 2– zgoda na realizację inwestycji stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Starosty Ełckiego
19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój 127
www.powiat.elk.pl
e-mail: powiat@powiat.elk.pl
Tel.  (87) 621 83 00
Fax. (87) 621 83 39

Biuro Starosty udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.

Opłaty

brak

Termin i sposób załatwienia

W ciągu roku budżetowego

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 z późn. zam.)

Uchwała Nr XLVI.355.2023 Rady Powiatu w Ełku z dnia 30 marca 2023 r.

Tryb odwoławczy

brak

Inne informacje

Udzielenie dofinansowania następuje na podstawie umowy zawieranej indywidualnie.

Umowa na realizację zadania może być rozwiązana w każdym czasie przed terminem jej obowiązywania w razie stwierdzenia, że:

  1. Wnioskodawca nie przystąpił lub odstąpił od realizacji zadania
  2. Wnioskodawca nie spełnia innych warunków ustalonych w umowie.

Środki finansowe zostaną przekazane Wnioskodawcy po przedstawieniu faktur oraz spisaniu odbioru, w miarę posiadanych środków.

Wysokość udzielonej dotacji będzie wynosić 50 % kosztów zakupu i montażu przydomowej oczyszczalni ścieków, udokumentowanych na podstawie faktur, lecz nie więcej niż:

  1. 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla budynków jednorodzinnych;
  2. 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla budynków wielorodzinnych, dwóch lub więcej budynków jednorodzinnych zlokalizowanych na jednej działce – w przypadku budowy wspólnej oczyszczalni oraz oczyszczalni obsługującej kilka budynków jednorodzinnych zlokalizowanych na różnych działkach.

 

Katarzyna Ryk – Główny specjalista

pokój nr 375 (II piętro),  tel. (87) 615 65 54

e – mail: katarzyna.ryk@powiat.elk.pl

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Ryk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2021 10:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kosak
Ilość wyświetleń: 2367
17 kwietnia 2024 12:17 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
12 kwietnia 2024 15:05 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
17 kwietnia 2023 10:25 (Robert Minkiewicz) - Dodanie załącznika.