Wydanie zaświadczenia o objęciu działek uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją.

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. wniosek o wydanie zaświadczenia;
  2. dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia;
  3. pełnomocnictwo – w przypadku gdy strona działa przez pełnomocnika (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem oraz należy dokonać opłaty skarbowej za pełnomocnictwo i dowód jej wniesienia dołączyć do ww. dokumentu).
  4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Starosty Ełckiego 

19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter,   pokój 127

www.powiat.elk.pl

e-mail: powiat@powiat.elk.pl

Tel.  (87) 621 83 00

Fax. (87) 621 83 39

Biuro Starosty udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł zgodnie
z częścią II ust. 21 załącznika do ustawy z dnia z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)

Opłata w wysokości 17 zł za pełnomocnictwo.

Opłaty można dokonać na numer konta Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy określa art. 217 § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z  2023 r. poz. 775 z późn. zm.)

Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.

Rozstrzygnięcie sprawy następuje w formie wydania zaświadczenia

Podstawa prawna

  1. Art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 37a ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1356).
  2. Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie

Inne informacje

Katarzyna Ryk – Inspektor

pokój nr 375 (II piętro), 

tel. (87) 615 65 54

e – mail: katarzyna.ryk@powiat.elk.pl

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Ryk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2021 11:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kosak
Ilość wyświetleń: 2646
16 kwietnia 2025 15:27 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
17 kwietnia 2024 11:03 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
13 października 2023 11:48 (Leszek Łochowski) - Dodanie załącznika.