Biuro Starosty Ełckiego
19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój 127
e-mail: powiat@powiat.elk.pl
Tel. (87) 621 83 00
Fax. (87) 621 83 39
Biuro Starosty udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł zgodnie
z częścią II ust. 21 załącznika do ustawy z dnia z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)
Opłata w wysokości 17 zł za pełnomocnictwo.
Opłaty można dokonać na numer konta Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699
Termin załatwienia sprawy określa art. 217 § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Rozstrzygnięcie sprawy następuje w formie wydania zaświadczenia
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie
Katarzyna Ryk – Inspektor
pokój nr 375 (II piętro),
tel. (87) 615 65 54
e – mail: katarzyna.ryk@powiat.elk.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku