Wniosek o patronat Starosty Ełckiego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wypełniony wniosek o patronat Starosty Ełckiego

Miejsce złożenia dokumentów

Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku

Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk,

ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój  nr 127
tel. (87) 621 83 00

e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 83 39

https://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.

 

Opłaty

Brak

Termin i sposób załatwienia

Złożenie wniosku

Podstawa prawna

Uchwała nr 15.34.2017 Zarządu Powiatu Ełckiego z dnia 13 kwietnia 2017 roku w sprawie ustanowienia Regulaminu przyznawania patronatu Starosty Ełckiego

Tryb odwoławczy

Brak

Inne informacje

Magdalena Zawadzka-Piłat, Piotr Szarejko

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Informacji i Cyfryzacji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Piotr Szarejko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 października 2021 09:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kosak
Ilość wyświetleń: 581
12 kwietnia 2024 15:17 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych załącznika.
12 kwietnia 2024 15:17 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
12 kwietnia 2024 15:15 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.