Wniosek o rejestrację w systemie Informacji Oświatowej (wzór dostępny na stronie
internetowej Powiatu)
Należy dołączyć:
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy określa art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.
Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. 2021.584 z późn. zm.)
Nie dotyczy
Wydział Edukacji, II piętro, pokój nr 392,
tel. (87) 621 8 325 – Naczelnik Wydziału
e-mail: edukacja@powiat.elk.pl (87) 621 8 325
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku