Wniosek o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego (wzór dostępny na stronie internetowej Powiatu).
Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego wraz z dokumentacją, o której mowa w art. 9 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Nie pobiera się.
Nauczycielom, którzy złożą wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 30 czerwca danego roku szkolnego, decyzja o nadaniu stopnia awansu zawodowego zostanie wydana w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku. Nauczycielom, którzy złożą wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 31 października danego roku szkolnego, decyzję o nadaniu stopnia awansu zawodowego zostanie wydana w terminie do dnia 31 grudnia danego roku szkolnego.
Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U.2019.2215 t.j. z późn. zm.).
Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Warmińsko – Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Nauczyciel, który nie zda egzaminu przed komisją egzaminacyjną może ponownie złożyć wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego po odbyciu , na wniosek nauczyciela i za zgodą dyrektora, dodatkowego stażu w wymiarze 9 miesięcy.
Wydział Edukacji, II piętro, pokój nr 392,
tel. (87) 621 8 325 – Naczelnik Wydziału
e-mail: edukacja@powiat.elk.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku