Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego (wzór dostępny na stronie internetowej Powiatu).
Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego wraz z dokumentacją, o której mowa w art. 9 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

Miejsce złożenia dokumentów

Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.

Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.

Opłaty

Nie pobiera się.

Termin i sposób załatwienia

Nauczycielom, którzy złożą wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 30 czerwca danego roku szkolnego, decyzja o nadaniu stopnia awansu zawodowego zostanie wydana w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku. Nauczycielom, którzy złożą wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 31 października danego roku szkolnego, decyzję o nadaniu stopnia awansu zawodowego zostanie wydana w terminie do dnia 31 grudnia danego roku szkolnego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U.2019.2215 t.j. z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Warmińsko – Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Inne informacje

Nauczyciel, który nie zda egzaminu przed komisją egzaminacyjną może ponownie złożyć wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego po odbyciu , na wniosek nauczyciela i za zgodą dyrektora, dodatkowego stażu w wymiarze 9 miesięcy.

Wydział Edukacji, II piętro, pokój nr 392,
tel. (87) 621 8 325 – Naczelnik Wydziału
e-mail: edukacja@powiat.elk.pl

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Edukacji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariola Raczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lipca 2022 15:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kosak
Ilość wyświetleń: 1173
15 kwietnia 2024 14:15 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
15 kwietnia 2024 14:14 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
28 czerwca 2023 15:16 (Leszek Łochowski) - Aktualizacja danych sprawy.