Zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Ełku, powinno zawierać dokumenty zgodne z art. 168 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.)
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy określa art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.:
ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe
Odwołanie można złożyć do Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu wydającego decyzję.
Nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku