Zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Ełku, powinno zawierać dokumenty zgodne z art. 168 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.)

Miejsce złożenia dokumentów

Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.

Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127 
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.

 

Opłaty

Nie pobiera się.

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy określa art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.: 

  • organy administracji publicznej obowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki.

Podstawa prawna

ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe

Tryb odwoławczy

Odwołanie można złożyć do Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu wydającego decyzję.

Inne informacje

Nie dotyczy

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Edukacji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wydział Edukacji, II piętro, pokój nr 392, tel. (87) 621 8 325 – Naczelnik Wydziału e-mail: edukacja@powiat.elk.pl (87) 621 8 349
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 lipca 2022 08:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Minkiewicz
Ilość wyświetleń: 636
18 kwietnia 2024 11:58 (Robert Minkiewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
15 kwietnia 2024 09:31 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
20 lipca 2022 08:14 (Robert Minkiewicz) - Dodanie załącznika.