Wniosek o udzielenie pozwolenia (wzór dostępny w pokoju nr 367 lub na stronie
internetowej Powiatu).
Do wniosku należy dołączyć:
Do wniosku należy dołączyć opłatę skarbową
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
Podania oraz załączniki do podań podlegają opłacie skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz. U. 2020r., poz. 1546, z późn. zm.
Wymagane opłaty:
Opłata skarbowa wpłacona na konto Urzędu Miasta w Ełku 74 10 20 47 24 0000 37 02 00 51 26 99
Termin załatwienia sprawy określa art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.
W większości przypadków wydanie decyzji pozwolenia na rozbiórkę następuje „w ciągu kilku dni” od dnia złożenia kompletu dokumentów.
Art. 28, art. 36 ust. 1 pkt 4 i art. 43 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.)
Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego za pośrednictwem Starosty Ełckiego w terminie 14 dni od daty doręczenia jej stronie.
Odwołanie składa się na piśmie w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Ełku
Odbioru dokumentów można dokonać osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika w pokoju nr 367 Starostwa
Powiatowego na II piętrze. tel. (87) 621 8 313
Wydział Budownictwa, II piętro, pokój nr 367,
tel. (87) 621 8 312 – Naczelnik Wydziału
e-mail: waclaw.gasperowicz@.powiat.elk.pl
(87) 621 8 313 – inspektorzy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku