Wniosek o wydanie dziennika budowy ( musi zawierać dane wnioskodawcy i nazwę organu wydającego pozwolenie na budowę oraz jego numer i datę wydania)
Do wniosku należy dołączyć:
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.
Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta.
zarejestrowanie dziennika budowy nie wymaga opłaty skarbowej a wymaga załączenia zeszytu dziennika budowy zgodnego z wzorem podanym w Rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy
Niezwłocznie, przy czym Inwestor może wystąpić o wydanie dziennika budowy sprawy najwcześniej po dniu, w którym decyzja o pozwoleniu na budowę stała się wykonalna.
Art. 45 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.)
Nie dotyczy
Odbioru zarejestrowanego dziennika budowy można dokonać osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika w pokoju nr 367 Starostwa Powiatowego na II piętrze. tel. (87) 621 8 313
Wydział Budownictwa, II piętro, pokój nr 367,
tel. (87) 621 8 312 – Naczelnik Wydziału
e-mail: waclaw.gasperowicz@.powiat.elk.pl
(87) 621 8 313 – inspektorzy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku