Wydanie zarejestrowanego dziennika budowy.

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie dziennika budowy ( musi zawierać dane wnioskodawcy i nazwę organu wydającego pozwolenie na budowę oraz jego numer i datę wydania)

  • druk dostępny w pokoju nr 367.

Do wniosku należy dołączyć:

  1. zeszyt dziennika budowy zgodny z wzorem podanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. (Dz.U.z 2018r., poz. 963)
  2. Wydanie dziennika budowy nie wymaga wniesienia opłaty skarbowej o ile nie występują czynności podlegające tej opłacie (np. występowanie przez pełnomocnika).

Miejsce złożenia dokumentów

Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Ełku.

Biuro Starosty Ełckiego 19–300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, parter, pokój nr 127 
tel. (87) 621 8 300 e-mail: powiat@powiat.elk.pl
faks (87) 621 8 339 http://www.powiat.elk.pl/
Biuro Starosty Ełckiego udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta. 

Opłaty

zarejestrowanie dziennika budowy nie wymaga opłaty skarbowej a wymaga załączenia zeszytu dziennika budowy zgodnego z wzorem podanym w Rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy

Termin i sposób załatwienia

Niezwłocznie, przy czym Inwestor może wystąpić o wydanie dziennika budowy sprawy najwcześniej po dniu, w którym decyzja o pozwoleniu na budowę stała się wykonalna.

Podstawa prawna

Art. 45 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.)

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Inne informacje

Odbioru zarejestrowanego dziennika budowy można dokonać osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika w pokoju nr 367 Starostwa Powiatowego na II piętrze. tel. (87) 621 8 313

Wydział Budownictwa, II piętro, pokój nr 367,
tel. (87) 621 8 312 – Naczelnik Wydziału
e-mail: waclaw.gasperowicz@.powiat.elk.pl
(87) 621 8 313 – inspektorzy

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.09.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Budownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wacław Gasperowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 września 2021 10:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kosak
Ilość wyświetleń: 1749
18 kwietnia 2024 12:09 (Robert Minkiewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
12 kwietnia 2024 13:39 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.
12 kwietnia 2024 13:38 (Tomasz Kosak) - Aktualizacja danych sprawy.