Do wniosku o rejestrację należy dołączyć:
Wszystkie dokumenty należy składać w oryginałach .
Starostwo Powiatowe w Ełku
Wydział Komunikacji
19-300 Ełk, ul. Warszawska 4
Opłata administarcyjna:
Opłaty administarcyjne można dokonać:
W przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika, wymagane jest pisemne pełnomocnictwo, które podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta w Ełku 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699.
Z opłaty skarbowej zwolnione są osoby z I i II linii pokrewieństwa(mąż, żona , dzieci ,dziadkowie, wnuki)
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika.
Termin załatwienia sprawy określa art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.
W większości przypadków wydanie decyzji o rejestracji pojazdu następuje bezzwłocznie.
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. DZ.U. Z 2021 r. Poz 450 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( tj. Dz.U. 2017 poz. 2355)
Odwołanie od decyzji starosty składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie (na podstawie art.127 § 2 i art. 129 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego) w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Starostwo Powiatowe w Ełku
Wydział komunikacji
19-300 Ełk, ul.Warszawska 4
tel. (87) 6218366 – Sekretariat
(87)6218318 – Naczelnik Wydziału
(87) 6218319 - rejestracja pojazdów
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku