Wniosek o wydanie wtórnika tablic (tablicy) rejestracyjnych/dodatkowej tablicy rejestracyjnej
Starostwo Powiatowe w Ełku
Wydział Komunikacji
19-300 Ełk, ul. Warszawska 4
Opłata administarcyja:
Opłaty administracyjne można dokonać:
W przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika, wymagane jest pisemne pełnomocnictwo, które podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta w Ełku 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699.
Z opłaty skarbowej zwolnione są osoby z I i II linii pokrewieństwa(mąż, żona , dzieci ,dziadkowie, wnuki)
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika. Termin załatwienia sprawy określa art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm. W większości przypadków wydanie decyzji o rejestracji pojazdu następuje bezzwłocznie po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.
Odwołanie od decyzji starosty składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie (na podstawie art.127 § 2 i art. 129 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego) w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Starostwo Powiatowe w Ełku
Wydział komunikacji
19-300 Ełk, ul.Warszawska 4
tel. (87) 6218366 – Sekretariat
(87)6218318 – Naczelnik Wydziału
(87)6218319 - rejestracja pojazdów
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku