Wniosek (druk GN-10/1) oraz klauzula informacji o przetwarzaniu danych osobowych (druk GN-10/2) dostępne są w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (19-300 Ełk, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, II piętro, pokój nr 10 i 11), w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie bip.powiat.elk.pl oraz na stronie www.powiat.elk.pl w zakładce „załatw sprawę”.
Godziny przyjęć klientów:
pn. – pt. w godz. od 7.30 do 15.30
Wniosek można złożyć również drogą elektroniczną:
poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Starostwa Powiatowego w Ełku ePUAP – adres skrzynki: /spelk/skrytka – jako pismo ogólne do Starostwa Powiatowego w Ełku
Nie podlega opłacie
Aktualizacja operatu następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni.
art. 24 ust. 2a pkt 2 z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.),
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 1390 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.).
Odwołanie od decyzji w zakresie wprowadzenia zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków składa się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Ełckiego.
Osoby fizyczne i prawne są obowiązane zgłaszać zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków w terminie 30 dni licząc od dnia powstania tych zmian.
Aneta Budzińska, Tomasz Szymański, Marta Rosołowska - Letko
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, 19-300 Ełk, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, II piętro, pokój nr 10 i 11
tel. (87) 621-83-10, (87) 621-83-31
e-mail: aneta.budzinska@powiat.elk.pl, tomasz.szymanski@powiat.elk.pl, marta.rosolowska@powiat.elk.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku