Działając na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 572 – dalej K.p.a.), Starosta Ełcki wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że sprawa wszczęta z urzędu w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli nieruchomości, oznaczonej jako działka numer 181/1 o powierzchni 0,0115 ha (powstała z działki numer 181 o powierzchni 0,3700 ha), położonej w obrębie 0002 Barany w gminie Ełk, w związku z wydaniem decyzji Starosty Ełckiego z dnia 28 marca 2025 r. Nr 122/2025 znak: B.6740.29.310.2024 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 177017N o drogę rowerową zlokalizowaną w Gminie Ełk (…)”, nie może być załatwiona w wyznaczonym terminie.
W toku prowadzonego postępowania stwierdzono, iż przeprowadzone zostało postępowanie o nabycie spadku po zmarłym. Starosta Ełcki zobowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji administracyjnej umożliwić stronom postępowania wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Przytoczony obowiązek skutkuje koniecznością wyznaczenia innego niż ustawowy terminu załatwienia sprawy. Mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 36 K.p.a., wskazuję nowy termin zakończenia sprawy do dnia 30.09.2025 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku