Obwieszczenie o wyznaczeniu nowego terminu zakończenia sprawy
Działając na podstawie art. 36 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 572 – dalej Kodeks postępowania administracyjnego), Starosta Ełcki wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że z urzędu wszczęte postępowanie:
1) w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli za nieruchomość nabytą z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako działka nr 1372/55 przy ul. Sikorskiego o pow. 0,0504 ha.
2) w sprawie ustalenia odszkodowania za ograniczone prawa rzeczowe ujawnione w księgach wieczystych lokali wyodrębnionych z nieruchomości.
- nie może być załatwione w wyznaczonym terminie, z uwagi na konieczność sporządzenia nowego operatu szacunkowego, ustalenia stron postępowania, ustalenia wysokości hipotek oraz przeanalizowanie całego materiału dowodowego w przedmiotowej sprawie.
W związku z powyższym, mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 36 Kodeksu postępowania administracyjnego, wskazuję nowy termin zakończenia sprawy do dnia 31 grudnia 2025 r.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez:
1. wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Ełku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 – Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,
2. publikację na stronie internetowej i bip.powiat.elk.pl.
POUCZENIE
Stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego lub w przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego. bądź, gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (art. 37 § 1 w/w ustawy) Starosty Ełckiego.
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 84 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
p o s t a n a w i a m
1. wezwać Biegłego Pana Zbigniewa Zaleskiego – rzeczoznawcę majątkowego nr uprawnień 6657, do przedstawienia opinii określającej wartość nieruchomości nabytej z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk, położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako działka nr 1372/55 o pow. 0,0504 ha.
2. Wyznaczyć termin do przedłożenia opinii w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ełku, Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami przy ul. Piłsudskiego 5 do dnia 01 września 2025 r.
3. Nie przyznać wynagrodzenia za sporządzenie i przedłożenie w wyznaczonym terminie opinii, gdyż czynności wykonywane są w ramach powołania na Biegłego Pana Zbigniewa Zaleskiego Postanowieniem Starosty Ełckiego znak: GN.683.12.2024 z dnia 29 marca 2024 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Ełku